Desperta que és de dia !!!

Hola em dic Tobyas i sóc.... de fet sóc un dibuix, o potser un record, no se... en tot cas havia de ser un cartell d'un bar de copes però em vaig quedar oblidat en una carpeta i fins ara no he sortit.



Quan vaig obrir la carpeta per sortir no em vaig adonar que era a dalt de tot d' una prestageria i PATAPAMMMM !! vaig caure en picat dins d'un cove ple de pintura transparent. Així doncs de moment no em podeu veure, no sabeu com sóc... però no patiu que sóc molt espavilat i ben aviat trobaré la manera de fer-me visible.

No obstant això, si em voleu ajudar podeu compartir amb mi aquest viatge i anar explorant el mon per trobar l'antídot a la invisibilitat...













M'ajudes ??































diumenge, 12 de desembre del 2010

Bon dia quin fred!!!

Bon dia amics!! Ahir vaig sortir per primera vegada del meu amagatall i estic molt perdut, no se ben bé cap a on he d'anar ... m'agradaria conéixer llocs bonics, si vosaltres en coneixeu algun me'l podrieu descriure...?

2 comentaris:

  1. Com una illa en mig de l'oceà s'alça humil però també altiva l'ermita de Sant Urbà. Al cap de munt d'una penya solitària, única supervivent d'un terratrèmol llegendari i observadora privilegiada d'un paissatge excepcional. Presidint la estampa el Montsec, i als seus peus el gran "pantà"!!!

    ResponElimina
  2. Jo en conec un altre! A la platja de Tossa de Mar si escales unes roques, entre unes de elles hi ha un petit foradet per asseure-s'hi i mirar el mar. Potser no és el lloc més còmode del món, però puc assegurar-vos que la tranquil·litat que es respira no té preu!

    ResponElimina

Fent camí

Fent camí